2.3.11

Kuvia Roosasta ja Epusta




... on nähtävissä ainakin linkissä koirakuvat.kuvat.fi ja sieltä KKK:n kisat 20.2.11. Jukka Pätynen ottanut hienoja kuvia Roosasta ja Epusta.
Kunhan (jos) saan luvan niiden käyttöön, laitan myös tänne. Oli niin suloinen pari, että ihan hirveä hinku tuli nähdä livenä!
Jetti sitten täytti tänään kokonaista 10 vuotta! Meidän pikkuinen. Oli niin mukava kuulla viime pe sennutreeneissä, kun yksi Riikka, joka ei ollut pitkään aikaan nähnyt Jettiä, ihmetteli onko Jetti tosiaan jo sennuikäinen! Kun sanoin Jetin täyttävän kohta 10 vee, hän kehui Jettiä todella hyvän ja nuoren näköiseksi kymmenvuotiaaksi. Kiitos Heini. (Tietysti vielä oikeampi kysymys olisi ollut, mitä ME tehdään sennutreeneissä, eihän meistä KUMPIKAAN voi olla vielä sen ikäinen!)
Jetti on kyllä nauttinut sydämensä kyllyydestä noista sennuageista. Eihän se tietenkään tiedä, (en ole raaskinut kertoa sille) että ne on sennuille vaan. Ja toisekseen, voinhan mä aina sanoa jos se jostain saa tietää, että MÄ olen se sennu. Mutta siis se on niin tohkeissaan ja innoissaan, että mä olen tosi onnellinen että meille JANKissa on tuollainen mahdollisuus annettu.
Tietysti mulla olis aikasta paljonkin opittavaa ja oikeesti treenattavaa, että yltäisin ees lähellekään Jetin tasoa, mutta....




1 kommentti:

Hannamaaria kirjoitti...

Lämpöiset onnittelut Jetille meidän koko laumalta!